  • Data: 2021-03-15 17:58:32
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Mar 2021 17:01:07 +0100, Shrek napisał(a):

    > Raczej po prostu ludzie rzczywiście mieli poczucie, że trzeba czas kupić
    > i na chuju stanąć, żeby służby zdrowia nie przewrócić.

    Albo samemu nie zostac ofiara smiertelna.

    Zreszta byly juz doniesienia z innych europejskich krajow - ten wirus
    byl grozny.

    > Tym bardziej jak władza ma w pompie i p.o.remier tłumaczy grupie ryzyka,
    > że żadnego wirusa nie ma, więc trzeba się gromadzić...

    Gdzie gromadzic?
    Swieta odwolal, ograniczenia w kosiolach wprowadzil.

    > U nas też znajdują. Lekarze dostają nakazy pracy w sanatorium.
    > Oczywiście znaczy to że nie będzie ich w zwykłych szpitalach, stad
    > "zalecenie" ministra do nfzu, żeby odwołać planowe leczenie. BTW - co za
    > tchórze - żadne "zalecenia" - ministrze bądź mężczyzną i wydaj
    > "polecenie" a nie zwalaj potem winę na lekarzy.

    Polecenia nie moze, bo w Konstytucji zapisane prawo do leczenia :-)

    > Dokładnie - znajoma pisała, że jest dobrze, bo na narodowy ją zawieźli;)

    Jakby bylo dobrze, to by wygonili do domu :-)

    > Nie bardzo. Bo lekarz do tych dwóch łóżek jest jeden... Problem nie w
    > łóżkach a w "niech jadom!"

    Na razie jednak, to szpitale pracuja, a narodowy ... tez pracuje.

    > To niestety tylko przekładanie z kieszeni do kieszeni. Ten medyk co jest
    > na narodowym to go nie ma w tym szpitalu gdzie był wcześniej. Pre saldo
    > nic się nie zmienia.

    Ale co on tam robil?
    Bo z wlasnej woli chyba nie przeszedl, nakazy pracy ... chyba ciagle
    nie wydaja, rezerwy sie znalazly ?

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-brakuje-medykow-w-szpitalu-tymczasowy
    m-na-ursynowie-wojewoda,nId,5094195
    Na razie po dobroci.
    Ale ... ile tych szpitali tymczasowych w Warszawie macie?

    > No ale tam przyjmowali tych, co wcześniej wypisywali do domu:P

    Jesli jest ryzyko pogorszenia stanu ... to chyba lepiej?

    > Wcale nie głupie. Dłuższy łańcuszek, to bardziej rozmyta odpowiedzialność.

    Byc moze, ale respiratory sie jakos znalazly ... wiec kto je kupil i
    kiedy? A w normalnym trybie jest szansa na normalny przetarg.

    https://www.rars.gov.pl/index.php?doc=1033
    https://bip.rars.gov.pl/index.php?doc=1335
    https://www.rars.gov.pl/index.php?doc=1444
    https://www.rars.gov.pl/index.php?doc=990

    No i ciekaw jestem jaki ma sens, aby respirator lezal sobie na
    magazynie i niszczal, a czesci tracily okres przydatnosci ..

    Ale w obliczu Covid, wczesniej SARS innych gryp ... moze trzeba miec
    na skladzie.

    > Czytałeś wymagania. Oni tam zdrowych biorą.

    No i dzieki temu lekarze i pielegniarki moga duzej grupy pilnowac.

    J.