  • Data: 2021-03-15 18:24:26
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2021 o 17:58, J.F. pisze:

    > Albo samemu nie zostac ofiara smiertelna.

    Bez przesady - od początku było wiadomo, że śmiertelność "w normalnych
    warunkach" jest znikoma.

    > Gdzie gromadzic?

    Przed nomen omen urnami:P

    > Polecenia nie moze, bo w Konstytucji zapisane prawo do leczenia :-)

    No to niech wypierdala a nie wydaje niezgodne z prawem "zalecenia".

    > Jakby bylo dobrze, to by wygonili do domu :-)

    A jakby to w kurwizji wyglądało, że karetki nie mają gdzie chorych
    zrzucić a szpital narodowy pusty stoi?

    > Na razie jednak, to szpitale pracuja,

    No tak średnio skoro wszystko co planowe odwołali "zaleceniem" ministra.

    > a narodowy ... tez pracuje.

    Też tak średnio - skoro miał być na 1500 łóżek a mają 200.

    > Ale co on tam robil?

    To za co nfz płacił.

    > Bo z wlasnej woli chyba nie przeszedl, nakazy pracy ... chyba ciagle
    > nie wydaja,

    Wydają.

    > Ale ... ile tych szpitali tymczasowych w Warszawie macie?

    Drugi właśnie otworzyli. Nie wiadomo po co skoro pierwszy pusty. Znaczy
    wiadomo. Jak nie wiadomo o co chodzi...

    > Jesli jest ryzyko pogorszenia stanu ... to chyba lepiej?

    Masz ograniczoną liczbę medyków - konkretnie jednego - kim lepiej żeby
    się zajął - kolesiem co w zasadzie kwalifikuje się na wypis, czy tym
    którego zespół ratowniczy nie ma gdzie zrzucić? Ci lekarze w sanatorium
    nie biorą się z nikąd. Oni nie zajmują się w tym czasie tymi co
    umierają gdzie indziej.

    > Byc moze, ale respiratory sie jakos znalazly ... wiec kto je kupil i
    > kiedy?

    A ile się znalazło i kiedy?

    > No i ciekaw jestem jaki ma sens, aby respirator lezal sobie na
    > magazynie i niszczal, a czesci tracily okres przydatnosci ..

    Taki, że jak "nie będzie potrzebny" to w magazynie może go nawet nie być
    a jest;)

    > No i dzieki temu lekarze i pielegniarki moga duzej grupy pilnowac.

    W sumie ktoś wie ile tam tego personelu jest?

    --
    Shrek