  • Data: 2004-11-01 15:07:43
    Temat: Re: Ogłoszenie a prawo
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Nov 2004 16:05:22 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > W odpowiedzi na pismo z dnia pon 1. listopada 2004 10:19 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > Ponieważ nie cierpię kretyńskiego prawa ograniczającego wolność obydwu
    > stron
    > w imię zasad.

    ciekawe, czy tak samo powiesz, gdy będziesz szukać pracy a pracodawca ci
    powie, że wprawdzie masz wysokie kwalfikacje, ale jemu się nie podoba
    twoja gęba.

    > Ponieważ może kiedyś będę chciał otworzyć własną działalność i zatrudnić
    > pracownika.

    Bogowie, miejcie w opiece jego pracowników.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!