  • Data: 2004-10-31 03:08:24
    Temat: Re: Ogłoszenie a prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cm0bea$oh3$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia sob 30. października 2004 01:52 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:
    [..]
    > Nie wiem jak więc rozumiesz ,,dyskryminację w zatrudnieniu''.

    Dyskryminacja zwykle ma miejsce wtedy gdy na dane stanowisko można
    zatrudnić kogoś ze względu na czynniki obiektywne a nie dokonuje się tego
    ze wzgledu na czynniki nieobiektywne.

    Dyskryminacja nie jest tożsama z samym wyborem podług wymienionych w KP
    kryteriów. To raczej wybór podług tych kryteriów zamiast kryteriów
    obiektywnych, istotnych dla danego stanowiska.

    Dopiero na szczycie tego wszystkiego mamy chyba troszkę zamieszania z tzw.
    poprawnością polityczną ale w sprawach tak podstawowych jak zatrudnianie
    modelki, to raczej wątpliwości być nie powinno.

    --
    Marcin