  • Data: 2004-11-01 09:19:20
    Temat: Re: Ogłoszenie a prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cm4ttq$7mr$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia pon 1. listopada 2004 04:22 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:
    >
    > I dlatego, że ktoś statystycznie zatrudnia tak, to ja nie mogę inaczej?

    Ale dlaczego tak Cię to oburza?

    > Ale dlaczego musi? To JA zatrudniam.

    Bo żyjesz w określonym systemie społeczno-prawnym i albo mu się
    podporządkujesz, albo go zmienisz, albo on będzie próbował zmienić Ciebie.
    W każdym takim systemie składajacym się z n>1 nieschizofrenicznych
    osobników nastąpi w któryms momencie konflikt interesów i ograniczenie
    czyjejs wolności manifestujące się tym, ze ktoś bedzie coś musiał :)

    > I to jest przykre -- kolejne działanie prawa na szkodę pracowników. Bo teraz
    > to ja sobie znajdę cichaczem odpowiednią kandydatkę i już. A gdyby nie to,
    > to bym dał ogłoszenie, że szukam seksownej panienki i więcej seksownych
    > panienek miało by szanse się zgłosić.

    Nie podejmuję sie oceny, ale dla mnie nie jest to takie jednoznaczne.

    --
    Marcin