  • Data: 2003-07-21 13:06:29
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:
    [..]
    > śmiało 507132888 - nie sądzisz chyba, że będę wysyłał moje dane w ciemno,
    > zresztą nie wyjaśniłeś mi czy 24:00 to już jutro a nie aby nadal dziś ;P
    > Poza tym proponuję alt.pl.psychologia.akceptacja może tam Ci pomogą ;)

    To i zadzwoniłem i zgodnie z obietnicą podaję Ci adres mojej strony
    cobyś nie musiał mnie "namierzać" http://www.elita.pl/arek

    A teraz czekam na Twoje dane, mam nadzieję, że nie okażesz się kolejną
    szmatą i totalnym tchórzem, którego stać na "odwagę" jedynie jako anonim.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza