  • Data: 2003-07-21 11:51:45
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Czcigodny poilkj p...@g...pl popełnił następującą
    wiadomość bfgihc$2g1$...@a...dialog.net.pl:

    > Wiesz co, jedź do Iraku, tam jest miejsce dla walecznych inaczej,
    > natomiast nie wypowiadaj się więcej na temat licencji bo twoje rady
    > są warte tyle co tytuł jednej piosenki.

    Aha to niejaki Trol Arek się tu nadal produkuje? Nie widzę ;)
    No więc już Ci pisałem, Arnoldzie Buzdyganie, że poprosiłem Twojego dostawcę
    oraz admina konta o interwencję, a jeśli masz do mnie jakieś pytanie to wal
    śmiało 507132888 - nie sądzisz chyba, że będę wysyłał moje dane w ciemno,
    zresztą nie wyjaśniłeś mi czy 24:00 to już jutro a nie aby nadal dziś ;P
    Poza tym proponuję alt.pl.psychologia.akceptacja może tam Ci pomogą ;)

    --
    Olgierd