  • Data: 2003-07-18 22:34:00
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    >Niech Ci będzie i koniec. Przypomnę tylko, że nadal
    >nie odpowie0działeś jak możliwe jest dalsze udzielenie zezwolenia na
    >użytkowanie przez kogoś komu nie przekazano praw autorskich.

    Właśnie na podstawie zezwolenia na to w licencji :)
    Art 67 p 3. *Jeżeli umowa nie stanowi inaczej*, licencjobiorca nie może
    upoważnić innej osoby do korzystania z utworu w zakresie uzyskanej licencji.

    >No, ale cóż - jak widać tonący i brzytwy się chwyta, czyli jak się nie ma
    >argumentów to się i szuka ratunku u takiego trola jak kachna.
    >Co samo mówi za siebie...

    No widzisz Olgierdzie, trzeba było utonąć a nie szukać ratunku u mnie! :)))

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl