  • Data: 2010-11-22 13:51:59
    Temat: Re: Odzyskanie weksla in blanco od upad³ej firmy
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jak jest w twojej ocenie tzn. co Liwiusz mial
    > na mysli ???

    10 lat temu z vekslem zalatwila mnie firma (nie tylko mnie bo ze 20osob)
    ktora udostepniala mi w akademiku internet
    człowiek młody był i głupi zamiast dac 100zł kaucji to
    podpisal veksel inblaco :( (po prostu nie bylo tych 100zł)

    byly takie czasy, ze nie było internetu w akademikach a bardzo walczyliśmy
    aby się pojawił aż w końcu prywatna firma udostepniala nam go
    na uczelni panstwowej w Opolu, chodzi o firmę PUNTK.
    Firma ta obecnie zajmuje się kasinami, sprzedała niedawno klientów do Neti
    widać jak cwani juz byli wtedy jeszcze jak istnieli

    pozniej jak rozwiązaniem z nimi umowę opłaciłem wszystko, veksel spowrotem
    niestety zawsze była wymówka, stwierdzili, że go zniszczą, teraz jak czytam
    o wekslach to spokojnie nie
    spię przez tę sytuację z przeszłości, czy ktoregoś dnia ktoś się nie odezwie
    do mnie.

    I teraz pytanie, czy faktycznie mogę czuć się zagrożony?
    czy ktoś może tam wpisać dowolna kwotę, i mając moj veksel moze zabrać mi
    cały moj majątek?