  • Data: 2010-11-22 13:24:09
    Temat: Re: Odzyskanie weksla in blanco od upad³ej firmy
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Mam wra¿enie ¿e Liwiusz zupe³nie co innego napisa³ :).
    >
    > p. m.

    tzn. ze co że nie ma szans na odzyskanie weksla
    ktory byl zabezpieczeniem umowy agencyjnej ?

    wariant "porozmawiaj z syndykiem" nic nie wnosi
    bo porozmawiac to sobie mozna i jesli na co kolwiek jest
    szansa to trzeba na pismie.
    Nie pisalem ze nie chca mi tego weksla oddac tylko
    ze nie bardzo wiem gdzie i w jaki sposob ten temat ruszyc.

    a jak jest w twojej ocenie tzn. co Liwiusz mial
    na mysli ???

    pozdrawiam Robert