    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 15 Jun 2012 09:55:08 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odzyskanie pieniędzy

    On Thu, 14 Jun 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > A w czym problem?

    Jesli ten mail *jest*, to własnie problemu nie widzę (przy zastrzeżeniu
    które łaskaw byłes wyciać, na 90%++ spełnionych u "statystycznego
    znajomego").
    Albo z nagłówków widać że to nie od niego dostałes, albo sfałszowałes
    tresc. No, jeszcze wersja że jednak włamałes się na serwery dostawcy
    jest do wzięcia pod uwagę, rzeczywiscie.

    pzdr, Gotfryd