  • Data: 2012-06-15 10:57:12
    Temat: Re: Odzyskanie pieniędzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A gdzie ta mowa? Bo komentowałeś zdanie:
    >
    > O, właśnie dostałem od ciebie maila, że wisisz mi milion złotych ;->
    >
    > więc ten mejl mógł już trafić po POP3 na komputer Andrzeja.

    No więc pytałem, czy on go sfałszował u siebie na komputerze :>
    Kasowanie (np. za pomoca POP) maili które moga posłużyć jako
    dowód jest dosc kiepskim pomysłem.
    Ale przyznaję, że wersja iż "statystyczny użyszkodnik" może
    usunać oryginalna tresc u dostawcy jest wysoce prawdopodobna.

    > Takiemu sądowi od pozwów o 350zł? I taki sąd np. do Google napisze do
    > USA?

    Spytaj tego sadu ;)

    pzdr, Gotfryd