  • Data: 2005-07-22 15:54:22
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: m...@o...pl (KaMil) szukaj wiadomości tego autora

    "lim" <s...@i...pl> napisał:

    >ale poprosił o zadatek
    O zadatek czy zaliczkę (to dwa różne pojęcia) ?

    >Po półtorej mniesiaca wróciło,
    A dokladnie po poltora miesiaca (miesiac to nie jest 'ona')

    >że koszta mu sie powiększyły
    Znaczy sie 'koszt' naprawy bedzie inny.

    >zniżył do 5770 ale jeżeli się zdecyduję natychmiast.
    Na co ? To jeszcze niczego nie zaczal ?
    A umowe jakas spisales ? Czas naprawy, koszt... ?

    >prawne żeby po normalnej cenie
    Nie ma 'normalnej' jest "uzgodniona"

    >to auto odzyskać.
    Zabrac swoja wlasnosc zawsze mozesz.

    >Nie wiem czy PZU sie na to zgodzi - tyle czasu minęło.
    Jak rozumiem pieniadze z PZU juz wziales ?

    >prawne dla niezamążnych,
    Szczerze watpie w porady za darmo, a stan cywilny raczej nie ma tu
    znaczenia. A na marginesie, ze jestes chyba zonaty, a nie zamezny.

    KaMil