eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem › Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
  • Data: 2012-03-14 08:32:46
    Temat: Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zleceniobiorca wycofuje się z umowy bo zleceniodawca jest
    > dla niego zbyt ryzykowny.

    Ho, ho, ho...
    Podpisz ze mną jakąś umowę, a potem się wycofaj. Masz gwarantowane kary
    umowne za zerwanie umowy i/lub poniesienie dodatkowych kosztów jakie
    miałem z tytułu zerwania tej umowy (np. musiałem wynająć kogoś innego a
    ten wziął o 50% więcej kasy). Jak złożyłeś ofertę i podpisałeś umowę, to
    już zapadło. Widziały gały co podpisywały.

    Argument "zbyt ryzykowny" nie istnieje w umowie. Obie strony mają się
    wywiązać z umowy. Umowa bierze pod uwagę jej rozwiązanie i z tego tytułu
    nakłada zazwyczaj pewne przywileje i obowiązki na obie strony. Jeśli
    podpisujesz coś co nakłada na Ciebie tylko obowiązki, to Twoja sprawa -
    robisz to na własne ryzyko.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof