eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem › Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
  • Data: 2012-03-15 07:06:37
    Temat: Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ho, ho, ho...
    > Podpisz ze mną jakąś umowę, a potem się wycofaj. Masz gwarantowane kary
    > umowne za zerwanie umowy i/lub poniesienie dodatkowych kosztów jakie
    > miałem z tytułu zerwania tej umowy (np. musiałem wynająć kogoś innego a
    > ten wziął o 50% więcej kasy). Jak złożyłeś ofertę i podpisałeś umowę, to
    > już zapadło. Widziały gały co podpisywały.
    >
    > Argument "zbyt ryzykowny" nie istnieje w umowie. Obie strony mają się
    > wywiązać z umowy. Umowa bierze pod uwagę jej rozwiązanie i z tego tytułu
    > nakłada zazwyczaj pewne przywileje i obowiązki na obie strony. Jeśli
> [...]

    Dlatego jak ja będę kandyował na Prezydenta RP (liczę na wygraną)
    to z mety wprowadzam do KC paragraf o możliwści anulowania podpisanej
    umowy w ciągu 7 dni (nawet jak ten siódmy dzień to będzie niedziela).

    Koniec komunizmu musi wreszcie nastąpić.
    Te praktyki to praktyki komunistyczne gdzie nie liczy się poważne
    traktowanie ralizacji celów tylko pastwienie się komunistycznych ćwoków
    nad komunistycznymi frajerami. Nie widzę innego wytłumaczenia.

    Andrzej.

    PS.
    Oczywiscie zdaję sobie sprawę, że ten wątek to prowokacja do dyskusji.