eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciemRe: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
  • Data: 2012-03-16 08:46:10
    Temat: Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wogóle w tym konkretnym przykładzie chodzi poważniejsze
    wzajemne traktowanie pertnerów do wykonania konkretnego
    zadania.

    Jeśli zleceniobiorca ma zrobić poważną robotę to musi
    pokazać swoje dokonania, powinien być osobą wiarygodną
    dla zleceniobiorcy. Jeśli zleceniodawca nakłada tak
    wysokie obciażenia to napewno ten zleceniobiorca nie jest
    odpowiednim partnerem. Wniosek - nie podpisujemy umowy
    z Grabarczykiem.

    Tu również chodzi o równość podmiotów - firma firmie
    może nakładać kary bo to równorzędni partnerzy, natomiast
    firma jakiemuś tam pracownikowi nie powinna nakładać
    kar bo to zwyczajnie nieuczciwe (pracownik takich kar
    nie bedzie w stanie uzyskać od firmy bo to poprostu kosztuje
    a on ma na czole napisane, że jego życie to tyranie na ćwoków).

    Ja jako Prezydent RP będę samodzielnie wprowadzał zmiany
    w prawie po akceptacji tych zmian przez obywateli.
    Premiera ja wybiorę, bo to mój organ wykonawczy mojej
    kocepcji na państwo, którą obywatele wybrali w wyborach.

    Andrzej.