  • Data: 2008-11-19 07:17:55
    Temat: Re: Odstąpienie od podpisania umowy ratalnej
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzie?i. Mam jeszcze 2 pytania. Rozumiem, że powinienem udać się do
    tego banku i ich o tym poinformować? Jakoś na piśmie czy coś czy po
    prostu idę i mówię że mi nie pasuje ? Czy mogę się spodziewać od banku
    jakiś konsekwencji finansowych np. opłaty za sporządzenie wniosku itd.
    w związku z niepodpisywaniem umowy którą przygotowali?