  • Data: 2002-09-17 05:58:25
    Temat: Re: Odsetki
    Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli istnieje upoważnienie dla sądu to sąd może orzeknąć obowiązek
    płacenia
    > odsetek od danej sumy pienieżnej. Określa też według jakiej stopy
    > oprocentowania - oczywiście najczęściej według stopy określonej w
    przywołanym
    > przepisie. Dłużnik ma wtedy obowiązek obliczyć odsteki od momentu
    określonego
    > przez sąd do chwili spełnienia świadczenia - je zapłacić.
    >
    > Podstawą dla sądu może być np. art. 212 par. 3 k.c. - odnosi się do dopłat
    > spłat przy sądowym zniesieniu współwłasności.

> [...]
    Dziekuje za odpowiedz.
    Wlasnie chodzi o splaty przy zniesieni wspolwasnosci.
    I sad nic o odsetkach nie mowil i o zadne upowaznienie sie nie prosil i nie
    mial tez zadnego upowaznienia.
    A ja splacilem innych wspolwascicieli 2 lata po sadzie
    Czy oni wedlug tego art. moga sie prosic o odsetki.
    Trzeba terz wiedziec ze przez te 2 lata o nic cie nie prosili.

    Pozdrawiam

    Pierre Istoczak