    From: B <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odprawa przy zatrudnieniu na czas nieokreślony
    Date: Wed, 28 Oct 2009 23:41:34 +0100

    B pisze:
    > Witam,
    > przy zwolnieniu z pracy gdy jest umowa na czas nieokreślony można
    > podawać jako argument nieprawidłowości zaistniałe w poprzedniej pracy?
    > Jeżeli okres od tych nieprawidłowości nie minęło jeszcze 3 miesiące?
    > A.
    Głównym argumentem jest brak zaufania do pracownika spowodowane tymi
    nieprawidłowościami.

    Oto treść wypowiedzenia:
    Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem.

    rozwiązuje z panem umowę o pracę zawartą w dniu 31.7.2009 z zachowaniem
    jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia,
    który upłynie w dniu 31.11.2009r.

    Przyczyną wypowiedzeniowa umowy o pracę jest całkowita utrata zaufania
    pomagająca na tym iż po przeprowadzeniu
    kontroli wewnętrznej na poprzednio zajmowanym stanowisku dyrektora
    Ośrodka Kultury pracodawca ujawnił, że bez zgody
    przełożonego wprowadził pan zmiany płac przy opracowywaniu wynagrodzeń
    pracowników ośrodka kultury. powołał się pan na złą
    podstawę prawną w wyniku czego wypłacił sobie nagrodę jubileuszową w
    zawyżonej wysokości, co spowodowało nie słuszne
    obciążenie zakładu. Bezpodstawnie bez zleconego wyjazdu służbowego
    rozliczał pan koszty delegacji własnego samochodu.

    Powyższe nieprawidłowości utwierdzają mnie o słuszności utraty
    całkowitego zaufania i nie dają gwarancji do należytego
    wykonywania ich na obecnym stanowisku.