  • Data: 2011-10-07 09:44:07
    Temat: Re: Odprawa a szantaż pracodawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Oct 2011, szerszen wrote:

    > oczywiście że możesz

    Umówmy się, że może być problem z kolizją czasową.
    Jeśli ktoś pracuje na 2 etaty[1], to tylko w układzie w którym
    doszedł z *oboma* pracodawcami do porozumienia w zakresie
    niekolidowania wyznaczonego czasu pracy.
    Jeśli "stary" będzie mocno nieskłonny do współpracy, zaś
    "nowy" nie ma elastycznego czasu, to zainteresowany nic
    nie zrobi.
    Trzeba uwzględnić jeszcze czas na dojazdy (zakładając że czas
    na sen już jest prywatną sprawą pracownika :P)
    Oczywiście powyższe wynika z faktu iż wersja 3. nie przewiduje
    zwolnienia ze świadczenia pracy.

    [1] pomijam oczywiście "etaty szczególne", na których te godziny
    mogą być z lekka wirtualne lub nawet legalny wymiar godzinowy
    etatu jest niski (np. nauczyciele)

    pzdr, Gotfryd