  • Data: 2011-10-07 04:41:41
    Temat: Re: Odprawa a szantaż pracodawcy
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-06 22:16, mvoicem pisze:

    > Z jego słów z pierwszego postu: "ale ostrzeżenie, że domagając się
    > należącej się mi 2 miesięcznej odprawy zostaną mi zaśmiecone papiery".

    no ok, przeoczyłem
    czyli biorąc aspekt finansowy, bardziej opłaca mu się punkt drugi,
    zwolnić samemu, bo ma 3 pensje i nie musi pracować
    a biorąc pod uwagę czas na poszukiwania, punkt 3 czyli zwolnienie przez
    pracodawcę, wtedy pozostaje problem szantażu i wszelkiego syfu który z
    tego powodu wyniknie