  • Data: 2006-10-27 16:53:57
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ehs7vp$t5n$1@opal.futuro.pl...

    > w swietle tego co wiemy, to sie nie dowiedziala, dzieciaki powiedzialy jej
    > tylko ze "chlopcy dokuczali ani" czy cos w tym stylu, i nauczycielka
    > zareagowala tak jak powinna, natychmiast powiadomila rodzine

    Zastrzegam, że nie znam szczegółów. Ale czy nie należało się dzieciaków albo
    samej zainteresowanej jednak dopytać, na czym to dokuczanie polegało?

    > a tu juz inna sprawa, wiedzial o samobojstwie w sobote, kuratorium powiadomil
    > we wtorek

    Kuratorium, to on mógł w ogóle nie powiadamiać, jeśli chodzi o odpowiedzialność
    karną. Ale jeśli wiedział o zgwałceniu, to powinien natychmiast powiadomić
    policję i za to ewentualnie grozi mu odpowiedzialność karna.

    > dokuczali jej od kilku miesiecy, jednak trudno okreslic na czym te dokuczania
    > polegaly
    Wiesz, jeśli posunęli się do rozebrania dziewczynki przed klasą, to śmiem
    twierdzić, że czuli się bezkarnie. A poczucie bezkarności mogło wynikać tylko i
    wyłącznie z braku reakcji na poprzednie pomniejsze wydarzenia. Tylko, ze ja się
    zastanawiam, bo w sumie to, jak to wyglądało wiemy z relacji co bardziej
    brukowych mediów. Mówi się o tym, że dziewczynkę rozebrano targając jej
    bieliznę. No to, przed przyjściem nauczyciela pozszywała ubranie? Dobra, mogła
    ubrać ubranie bez bielizny i pewnie by nie było nic widać. Ale to dziwne, ze nie
    potargali ubrania. Ściągnięcie ciuchów z wierzgającej i wyrywającej się
    dziewczynki w ten sposób, by ich nie potargać wydaje mi się trudne. Coś mi tu
    nie pasuje i tyle.