  • Data: 2006-10-27 20:52:08
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "starkes" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie było bezpośredniego ryzyka ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, ani
    > śmierci. Wróćmy do rzeczywistości: oni jej nie zabili, ona popełniła
    > samobójstwo.

    Ja nie pisałem, że oni ją zabili.

    Pierwsza wiadomość w wątku:
    Czy poza trudną do wyegzekwowania odpowiedzialnością cywilną -
    istnieje możliwość przedstawienia zarzutów rodzicom sprawców
    "innej czynności seksualnej"?
    Natomiast skutkiem tej czynności było samobójstwo dziewczyny.
    Ale nie o tym chciałem dyskutować.

    Dla mnie już sam fakt napastowania tej dziewczyny jest podstawą do
    ukarania.
    Jako, że to młodzi gówniarze to nic (istotnego) im nie można
    zrobić.
    Przeraża mnie ich poczucie bezkarności (i każdy kto chce może to
    zaobserwować w swoim otoczeniu).
    To jasny komunikat - macie 15 lat - wszystko wam wolno.
    To komunikat dla rodziców - dalej możecie mieć w dupie to co robią
    wasze dzieci dopuki nie skończą XX lat (chyba 17).
    To jest chore - ja nie potrafię się z tym pogodzić - dlatego pytam.

    Jestem przekonany, że można ich pozwać cywilnie i byłoby dobrze aby
    jakaś kancelaria zrobiła to w zamian za % z odszkodowania czy za
    reklamę ...

    Ale i tak uważam (z powodu ww. opisanych komunikatów), że powinni
    odpowiadać z KK.