    From: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Date: Fri, 27 Oct 2006 10:47:53 +0000 (UTC)

    > ">> Gdy sobie wyobrażę w jakim upokorzeniu i bezradności dziewczynka podjęła
    >
    > I kto tutaj ma problemy z podjeciem polemiki ?
    Wyciales jedno zdanie za duzo. Dalej bylo ze powinna byc pod stala
    opieka psychologa, jak kazda osoba ktora ma za soba nieudane
    proby samobojstwa. To ze taka konkretna sytuacja popchnela ja w kierunku
    samobojstwa nie zmienia faktu ze ona probowala (bez tej sytuacji)
    popelnic samobojstwo juz wczesniej. Jej rodzice powinni byli ja leczyc.
    Bo predzej czy pozniej pewnie i tak by to zrobila. W ciagu studiow
    kilka osob kicnelo z okna akademika czy wrecz budynku uczelni bo dostalo
    laczka z egzaminu i poczulo sie upokorzone.
    Nigdzie nie umniejszam winy chlopakow. Ale problem jest glebszy, zarowno
    pod katem ogolnego poziomu zachowan w szkole, jak i odpornosci
    psychicznej na rozne bodzce jakie moga czlowieka w zyciu spotkac.
    Bo takich sytuacji gdy dostaje sie od zycia kopa w d... jest calkiem
    sporo i sznurek nie jest zadnym rozwiazaniem.

    pozdrawiam
    Bruno