  • Data: 2008-10-07 15:48:56
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc prducenta samochodu
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:op.uil3z6pr895wyf@cholera.telgam.pl...

    > a) docieramy bez przeszkod do celu
    > b) lapie nas patrol POlicji i wlepia mandat
    > c) z powodu ograniczonej widocznosci i zlych warunkow na drodze mamy
    > wypadek/potracenie pieszego.

    d) sprzedajemy samochód i kupujemy nowy, w którym mozemy wymienić żarówkę
    samodzielnie

    Najbardziej podoba mi sie punkt c. Można go zastosować do braku hamulców,
    pęknietej opony i kilku innych usterek...

    > Jaka odpowiedzilanosc w tym wypadku ponosi producent/ projektant
    > samochodu,
    > ktory nie umozliwa latwej i szybkiej wymiany zarowki w dowolnych warunkach
    > pogodowych. W koncu narazja nas na dodatkowe koszty lub zdrowie i zycie
    > pieszych.

    Hehehehe... Jaką odpowiedzialność ponosi producent, który sprzedał auto z
    dużym, mocnym silnikiem palącym 30 litrów benzyny na 100km i rozpędzający
    się do 200km/h? "W końcu naraża nas na dodatkowe koszty lub zdrowie i życie
    pieszych."

    > Czy w tym wyopadku koszty mandatu / wizyty w warsztacie mozna obciazyc
    > producenta?

    Można. Można też za wizytę u wulkanizatora (trudno samemu opone naprawić),
    przewóz mebli (nie zmiesciły się do zakupionego samochodu), wycieczkę
    zagraniczną (w rodzinie jest 6 osób, a smochód 5-cio miejscowy),
    przeziębienie (klimatyzacja), myjnię (brud się przykleja), wszystkie mandaty
    za prędkość (samochód jeździ za szybko), wymianę szyb (złodziej
    wybił-powinna być pancerna), kurs prawa jazdy (producent nie dołączył
    szofera, a bez kierowcy auto nie chce jeździć) i co tam jeszcze wymyślisz...

    Ciekawy jestem czy trolujesz, czy poważnie pytasz.

    Pozdrawiam
    Czabu