  • Data: 2009-06-28 13:27:24
    Temat: Re: Odpowiedzialność członków zwykłych stowarzyszenia
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 11:50:32 +0200, Marian napisał(a):

    > Witam, jestem członkiem (poza zarządem) stowarzyszenia (rejestrowego)
    > będącego organizacją pożytku publicznego
    >
    > Czy mogę zostać obciążony ewentualnymi zobowiązaniami stowarzyszenia czy
    > odpowiedzialność za nie spada na wymienionych w KRS członków
    > reprezentacji

    Jesteś zwykłym, szarym, niefunkcyjnym członkiem? To nie widzę podstaw do
    tego, byś ponosił jakąkolwiek odpowiedzialność za zobowiązania
    stowarzyszenia, chyba że Ty je zaciągniesz z naruszeniem ustawy/statutu
    bądź jeśli Ty swoim własnym działaniem wyrządzisz komuś albo
    stowarzyszeniu szkodę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>