  • Data: 2003-11-25 18:37:49
    Temat: Re: Odpowiedź urzędu na e-maila
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego? Gdzie masz wymóg podpisu na piśmie wnoszonym drogą
    > elektroniczną? Art. 63§3 kpa wymaga jedynie podpisania podania
    > wnoszonego pisemnie albo ustnie do protokołu. A wniesienie podania za
    > pomocą poczty elektronicznej jest odrębnym od pisemnego sposobem
    (art.63§1).
    > Wystarczy więc spełnienie wymogów z §2 - wskazanie osoby, adres i
    żądanie.

    Przyjrzałem się temu bliżej. Faktycznie masz rację. Zastanawiam się
    jednak, czy to celowe działanie, czy błąd ustawodawcy. To przecież otwiera
    drogę do różnych kombinacji. Napiszę w Twoim imieniu podanie, by zabrano
    Ci zasiłek i jak się okaże się, że to nie Ty, to chwilę zajmie wyjaśnienie
    całego zamieszania. A ustalenie winnego może okazać się niemożliwe. Choć z
    drugiej strony kto weryfikuje podpis wnoszącego?