    From: marek <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: zalegle oplaty - czy bedzie windykacja?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 10:37:53 +0200

    ofirka wrote:

    > Jest tylko jedno ale. WATPIE by jakiejkolwiek firmie chcialo sie wszczynac
    > postepowanie, za ktore niestety musi zalozyc pieniadze dopoki Ty nie
    > dostaniesz wyroku i nie zaplacisz, jesli Twoje zaleglosci to 13zl. Prawnie
    > jest to mozliwe, w rzeczywistosci zas firma, ktorej nie stac na zalozenie
    > kilkuset zlotych na czas nieokreslony zeby odzyskac 13 - da sobie spokoj.

    Mocno sie mylisz, miałem paru dłużników którym sie wydawało, że 35-150zł
    to sobie firma odpuści. Mocno sie pomylili i później tego żałowali.
    Jakoś się tak w tym kraju porobiło, że części pożal sie Boże biznesmenów
    to sie w łbach przewraca. Jak sie dzwoni po swoje pieniądze to często
    można usłyszeć, że "taka duża firma mogła by sobie podarować te 80zł".

    pzdr