  • Data: 2004-05-11 16:38:07
    Temat: Re: Odp: urzadzenie do produkcji kebabow - zezwolenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.05.11.09.01.30.615591@USUNTOpoczta.fm.
    ..

    > rowniez mam co do tego watpliwosci, ale inspekcja sanitarna i handlowa
    > dobry cel...

    Raczej Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna. Oni się zajmują
    nadzorem nad produkcją urządzeń. Inspekcja Handlowa kontroluje sprzedawców
    i nie słyszałem, by się tym zajmowała. A tak w ogóle, to musisz chyba mieć
    świadectwo Państwowego Zakładu Higieny na te urządzenia. Zapytaj ich o
    warunki. Bo jak rozumiem o to Ci chodzi.