  • Data: 2004-05-20 12:58:21
    Temat: Re: Odp: Orzeczenie TK ???
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stąd też na początku napisałem, że wielu by chciało poznać odpowiedź na
    > pytanie "od kiedy" :)

    Hmm... dobrze, jezeli zalozymy, ze orzeczenie TK nie dziala wstecz, ze tak
    powiem, to po co w takim razie w KPK, KPC i KPA jest uregulowana
    instytucja wznowienia postepowania ze wzgledu na orzeczenie TK?

    Wydaje sie, ze przynajmniej decyzje i wyroki wydane na podstawie
    niekonstytucyjnych przepisow przed orzeczeniem TK moga byc
    wzruszone...czyli w jakis sposob te orzeczenia TK dzialaja wstecz.
    Tak mi sie wydaje. Nie wiem jedynie jak z tym w praktyce.
    Ktos slyszal o takich przypadkach?

    Konrad