  • Data: 2010-12-10 15:18:28
    Temat: Re: Odp: Odsprzedaż OEM a prawo- Rzepa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 14:35:22 +0000, m4rkiz napisał(a):

    > nie wiem czy wiesz ze wg. oficjalnej wykladni microsoftu kowalski wogole
    > oema windowsa 7 sobie kupic nie moze bo system builderem nie moze byc
    > osoba prywatna
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyk
    lych-
    uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html

    Tu nie chodzi tylko o Kowalskiego. Nawet HP nie może sobie zainstalować
    OEM-a na komputerze, którego ma sam używać. Może wyłącznie na komputerach
    sprzedawanych. Wiem, wiem, trochę przesadziłem... HP nie korzysta z tzw.
    "OEM małego producenta", a na co pozwala umowa jaką ma HP z MS to my
    maluczcy nigdy się nie dowiemy.