  • Data: 2010-12-11 21:29:44
    Temat: ot
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam używam w firmie BOXa - właśnie z tego powodu, nie stać mnie na
    > użeranie się z dostępem do jakiegoś patcha tylko z tego powodu, że
    > MS$ uznałby że OEMowi przeniesionemu na inny komp się "nie należy".
    > Doświadczenie zaś wskazuje, że OS żyje u mnie dłużej niż komp.

    tyle ze 1 box to 2 oemki z hakiem:)
    nie wierze ze twoj box przezyje wiecej niz 2 komputery:)
    tzn przezyje ale nie bedzie uzyteczny:)

    natomiast bedac sztywno zgodnie z umowa oem to kazda zmiana elementu
    głównego komputera (najlepszy przyklad plyta glowna) to wg ms inny komputer
    i licencja oem wygasa. wyjatek to jesli plyta padnie ci na gwarancji. to
    uslyszalem od ms.

    reasumujac: ms swiadomie pozwala na lamanie swoich umow, cos jak trzymanie
    wszystkich w szachu:)