  • Data: 2010-12-15 00:16:14
    Temat: Re: ot
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Dec 2010, Michał Gut wrote:

    > tyle ze 1 box to 2 oemki z hakiem:)
    > nie wierze ze twoj box przezyje wiecej niz 2 komputery:)

    Prawdą jest, że w związku np. z dostarczeniem wraz z Windows 7
    prawa do używania gotowego egzemplarza XP na wirtualu psuje
    ekonomiczny sens posunięcia ;)
    Nie zaprzeczam. Tyle, że nie jestem "związany", a jak znam
    prawa Murphyego, to *akurat* wtedy zmieniałbym 3 razy :>

    > reasumujac: ms swiadomie pozwala na lamanie swoich umow

    Tak, to składowa trzymania monopolu.
    Taka cywilnoprawna odmiana "złego prawa" (ustanawia się przepis
    powszechnie łamany, po to żeby móc "przywalić" niewygodnym)

    pzdr, Gotfryd