  • Data: 2004-10-27 08:08:56
    Temat: Re: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <clnki9$tk$1@inews.gazeta.pl>, Roman G. wrote:

    > Moim zdaniem nie, bo we wszystkim należy zachować umiar i zdrowy rozsądek.

    Jaka jest wykładnia "umiaru i zdrowego rozsądku"?

    > Moim zdaniem nie, bo uczeń nie może wyręczać nauczyciela w sferze jego życia
    > prywatnego.

    Ależ dlaczego? Czy jest prawo które by tego zabraniało, skoro
    nauczyciel uznał w swym zdrowym rozsądku, że to będzie wychowawczo
    celowe?

    > Jak wyżej.

    To czemu szkolną sprzątaczkę w jej sferze zawodowej może wyręczać?
    A czy mógłby wyręczać nauczycielkę w jej sferze zawodowej? Np.
    wypełnianie dziennika, wypisywanie świadectw (oczywiście bez żadnych
    podpisów, tylko taka sekretarska robota)?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę