  • Data: 2004-10-27 07:49:48
    Temat: Re: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <clmah5$oil$1@inews.gazeta.pl>, Roman G. wrote:

    > Szkoła mocą ustawy ma nadane delegacje do nauczania, wychowania i sprawowania
    > pieczy nad uczniem oraz prawo do swobody doboru metod wg kryterium celowości
    > pedagogicznej. Wychowanie poprzez pracę mieści się w zakresie znaczeniowym
    > pojęcia "piecza nd dzieckiem" i spełnia kryteria celowości ped.

    A czy mieści się tu też kazanie dziecku przyjść np. na 17.00 do
    szkoły, żeby postało sobie w kącie przez dajmy 2 godz? Nauczyciel
    będzie sprawował nad uczniem piecze a celem będzie wpojenie
    dyscypliny.

    Czy mieści się w tym polecenie uczniowi przyjścia do domu nauczycielki
    i zajęcie się jej dziećmi, gdy ona będzie sprawdzać klasówki? Cel:
    nauczenie odpowiedzialności za drugą osobę, socjalizacja itp.

    Czy wreszcie wychowanie przez pracę to mogłoby być zamiast sprzątania
    szkoły mycie okien w domu nauczycielki?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę