  • Data: 2009-09-09 13:52:27
    Temat: Re: Odp: Odp: Czy sąd może - prawo rodzinne
    Od: alex <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    o, jest i rycerzyk na bialym koniu

    > oj, widze że tutaj bardzo boli.
    niet

    > troszke w sieci czy autorka posta ma racje, bo ma.
    ciekawe gdzie?
    wystarczy spojrzec na emocjonalne wypowiedzi tej laski i wszystko
    jasne. ja mowie ogolnie co zrobic, a ona nie czai ze spokojem i
    szczerą rozmową zyska wiecej niz szamotanią w sądzie w ktorym facet od
    razu na dzien dobry jest skurwysynem i mało co ma do powiedzenia.

    > uwazam ze byloby najzdrowiej gdyby poznal cie po ukonczeniu 18 lat bo jak
    > widze nie panujesz zarowno nad soba jak i nad popedem sexualnym teraz i
    > wczesniej...

    załóż okulary zobaczysz wiecej tego czego twoj roslinny rozumek nie
    postrzega.

    alex