eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 12:18:07 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 33
    Message-ID: <hoa7li$h47$1@node1.news.atman.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <ho7p4m$a2m$1@news.onet.pl>
    <ho7qbg$deu$1@news.onet.pl> <ho7r0s$bap$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho7rfe$gnp$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl> <ho9ufs$fgn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-232-158-202.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1269342706 17543 94.232.158.202 (23 Mar 2010 11:11:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 11:11:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <8...@m...uni-berlin.de>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633337
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-03-23 10:14, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    >> Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    >> za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    >> i dane poprzedniego użytkownika.
    >> Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    >> ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    >> Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    >> i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.
    >
    > Opierasz sie na przekonaniu, ze wiekszosc klientow po to kupuje, aby na
    > drugi dzien cos oddac? Jakies badania, ktore to potwierdzaja? Czy
    > przeczytany gdzies na grupie przypadek rozciagasz na cala populacje?

    Opieram się na przekonaniu że sporo klientów działa pod
    wpływem emocji. Po kilku godzinach emocje znikają, partner
    komentuje zakup i jeśli można jednak zwrócić to dlaczego nie.
    Bardzo bym też chciał wiedzieć jak na podstawie mojego stwierdzenia
    że większość klientów dokona zwrotu ? Problemy z czytanie czy
    z rozumieniem tekstu pisanego ?

    >> I wartość zwróconego towaru spada o te "pół ceny".
    >> Właśnie zbankrutowałeś.
    >
    > Dziwnym trafem, sklepy na zachod od Odry masowo nie bankrutuja, choc
    > generalnie nie robia problemow ze zwrotem towaru?

    Dziwnym trafem w tamtym rejonie nie ma ciekawego zwyczaju
    "pożyczania" sprzętu TV na święta czy jakąś olimpiadę czy
    inne imprezy sportowe.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1