  • Data: 2006-08-29 10:20:35
    Temat: Re: Odmowa przyjecie starego sprzetu AGD
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ed0v28$p5i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teoretycznie nie moze odmowic, nie moze tez pobierac dodatkowych oplat za
    > odbior starego sprzetu.
    > Praktycznie jest tak, ze ustawa swoje a zycie swoje. Ustawa jest, jednak
    > czesc wykonawcza ustawy jest daleko w polu. Z tego co sie orientuje (moja
    > działka to sprzedaz elektroniki) sa tylko 3 firmy ktore zajmuja sie
    > utylizacja sprzetu, a sklepy i reselerzy nie maja jeszcze wogole
    > podpisanych umow z odbiorcami uzywanego sprzetu z racji tego, ze firmy
    > odbierajace istnieja od niedawna.
    > W praktyce wyglada to tak, ze sprzedawca powinien przyjmowac ten sprzet,
> [...]

    A nie jest przypadkeim tak, że sprzedawca może ten sprzęt oddać do hurtowni,
    w której kupuje ? Przypadkiem obowiązek utylizacji nie ciąży na podmiocie
    wprowadzającym dany sprzęt do obrotu na terenie kraju? czyli w tym wypadku
    na importerze/producencie? Bo jeśli jest inaczej to znowu jakaś wadliwa
    ustawa została wprowadzona.

    --
    Krzysiek M.