  • Data: 2006-08-29 15:36:28
    Temat: Re: Odmowa przyjecie starego sprzetu AGD
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Korekta: wlasnie dlatego pewnie Ustawodawca nie przewidzial terminow, tylko
    > fakt nabycia prawa do przeniesienia obowiazku utylizacji wedlug ilosci
    > zakupionych urzadzen.

    Nie mam czasu w tej chwili szukac odpowiednich wyjasnien, ale gdyby bylo
    tak jak piszesz, to nie byloby problemu z cala ta ustawa. A utylizacja
    zajmowalby sie producent. Niestety jest inaczej i kazdy sprzedawca musi
    miec podpisana umowe z odbiorca tego szrotu. Był nawet jakis termin na
    podpisanie takowych umow. Wiec nie ma juz dalszego obrotu typu
    sprzedawca detaliczny -> hurtownik -> producent. Na dobra sprawe
    rozumiem to, bo koszt takiej operacji bylby niepomiernie wiekszy od
    bezposredniego powiazania sprzedawcy detalicznego z firma utylizacyjna.
    Sprawe opisuje z punktu widzenia sprzedawcy elektroniki, jednak nie
    sadze, zeby AGD mialo inne zasady.
    Prosze sobie poszukac odpowiednich artykolow komentarzy na www.crn.pl
    (pismo branzowe dla reselerow), ja postaram sie poszperac wieczorem i
    podeslac odpowiednie komentarze co do wykonania owej ustawy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.