eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    From: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Date: Thu, 15 Sep 2005 09:57:04 +0000 (UTC)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "szlovak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL, z
    > !!!!!!)

    > No, generalnie, to chyba zależy od tego, co go zadowoli.
    W pewnym sensie tak :) Ale zadowolić można prawie każdego.

    > Śmiem twierdzić, że funkcja liniowa była by trochę lepsza.
    Oj, raczej nie.

    > Zresztą jaki sens niby by miała taka aproksymacja?
    Łatwiej się liczy. Czyli szybciej. Może to zadecydować o tym, czy jesteś
    w stanie przetwarzać dane w czasie rzeczywistym (to znaczy szybciej,
    niż napływają nowe), czy też nie.

    Dobra, zamykam się, bo się robi zupełnie off topic.

    Przemek.