eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. PO MOCY!!!
  • Data: 2005-09-15 19:56:28
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. PO MOCY!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szlovak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgbfil$qhf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > liniowa może i lepsza ale gdybyś zrobił baaaaaardzo dużo
    przedziałów,
    > inaczej nie jest lepsza, zresztą ta funkcja nie jest linią prostą

    Po przemyśleniu przyznaję rację. Przecież nikt nie napisał,, że to ma
    być prosta typu
    2
    y=x

    Jak pokombinować to można przyjąć funkcję:

    y = -0,0905x2 + 0,6748x + 0,4159

    dla której Excel podaje:
    2
    R = 1

    Zaś dla funkcji liniowej dobiera:

    y = 0,4486x + 0,5553
    2
    R = 0,9993 - a więc gorzej

    Nie każcie mi liczyć pochodnych i dowodzić, że kwadratowa jest lepsza.