eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
  • Data: 2005-09-15 10:00:49
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Od: "szlovak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Brojewski napisał(a):

    > Bo można. Podaj mi tą funkcję, oraz dokładność jakiej wymagasz a ja
    > ci dobiorę odpowiednią funkcję kwadratową spełniającą te kryteria.
    >
    > Przemek.

    nie wiem czy do mnie , ale na stronie
    http://babbage.cs.qc.edu/courses/cs341/IEEE-754hex32
    .html jest
    konwersja . W sumie najmniejsza różnica pomiędzy kolejnymi wartościami
    , zwiększając np. ostatni bajt wynosi mało, na tyle mało że błąd
    względny pomiędzy wartością np dla 90BF3A57 a 90BF3A58 wynosi
    -7.97937430475E-08 więc jest to bardzo dokładnie i kwadratowa aproks.
    musiała by być na wielu przedziałach, co znacząco zwiększyło by kod
    programu ,wiele razy, trudno powiedzieć ile na oko. A chcąc robić
    funkcję w IEEE 754 trzeba robić ją w miarę dokładnie , bo inaczej po co
    3 bajty mantysy

    Adam