eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Date: Thu, 15 Sep 2005 00:04:09 +0200

    Użytkownik "szlovak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dg8ufl$cep$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > (UWAGA MATEMATYKA :-) próbował mi udowodnić że można aproksymować
    > funkcję pierwiastek(x) na przedziale <1;1,5>funkcją kwadratową
    ROTFL, z
    > zadawalającą dokładnością dla liczby z mantysą 24bity(3 bajty)
    !!!!!!)

    No, generalnie, to chyba zależy od tego, co go zadowoli. Śmiem
    twierdzić, że funkcja liniowa była by trochę lepsza. Zresztą jaki sens
    niby by miała taka aproksymacja?

    > Co robić? Jak na razie jutro pójdę z dyktafonem do człowieka bo
    > rozmawiałem z nim krótko, zaraz uciekł. Zapiszę się na wizytę do
    Pani
> [...]
    > wiadomo, jak cała politechnika. Do głowy przychodzi mi nawet ta
    sprawa
    > jako temat dla prasy jeśli to ją zaciekawi, możliwe że tak, tak mi
    się
    > zdaje.
    > W sumie oczekiwałbym jak zwykle, tylko satysfakcji, tzn. że
    > Politechnika pozwoli mi napisać zupełnie nowy temat, nieodpłatnie
    > (chociaż nie koniecznie, byle nie zdawać egzaminu rehabilitacyjnego
    bo
    > to będzie dla mnie znak że ten promotor postawił na swoim). Proszę

    Ja bym podszedł do p. Dziekan i poprosił o pomoc. W sumie to samo, co
    byś doniósł, ale lepiej brzmi. Zamiennie pozostaw za pokwitowaniem
    pracę w dziekanacie, a jeśli nie będą chcieli przyjąć, to wyślij na
    uczelnię poleconym. W ten sposób z terminu się wywiążesz. Z tym, że
    możesz oczekiwać, że promotor będzie szukał dziury w całym.