  • Data: 2009-07-02 12:17:46
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Jakbyś się dobrze wczytał, to zauważyłbyś, że jest to jedynie jej
    > odpowiedź na zarzut sprzedawcy, że nazwa producenta nie powinna mieć
    > żadnego znaczenia dla kupującego. Na końcu postu podała inny powód
    > swojego pytania.

    Taaak i całkiem przypadkowo akurat to przyszło jej na myśl gdy pisała
    posta, a tak naprawdę potrzebowała nazwy producenta zupełnie do czego
    innego. Jasne.

    > Ten co pyta, bo chce sprawdzić, czy producent jest godny zaufania też
    > jest cwaniakiem?

    Nie, ale tu mówimy o innej sytuacji.

    > Skoro producent sprzedaje swój towar bezpośrednio do klienta w
    > swoim_SKLEPIE_firmowym, to sytuacja jest identyczna!

    Identyczna z sytuacją gdy idziesz to najbliższego sklepu i prosisz o
    podanie namiarów na inne sklepy, gdzie można kupić to samo, ale taniej.
    Trochę bezczelne, nie sądzisz?

    --
    cokolwiek