  • Data: 2009-07-02 13:51:52
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > To pojedź do fabryki i tam sobie obejrzyj.

    Normalnie beton do kwadratu :-/
    Po co ma jechać do fabryki (zresztą jakiej?? skoro nie wie, kto jest
    producentem), jeśli towar obejrzeć może na miejscu.

    > A skoro pomoc sprzedawcy jest
    > Ci jednak do czegoś potrzebna, to kup u niego, zamiast cwaniaczyć.

    Jaka pomoc??? Kobieta pyta o producenta. Faktycznie wielka łaska i ogromny
    wysiłek umysłowo-fizyczny ze strony sprzedawcy, żeby tę nazwę podać. Pewnie
    aż się spoci :>

    Żeby było śmieszniej, to dziś z ciekawości podjechałem do sklepu z kaflami
    i zagadnąłem o pochodzenie towaru. Bez problemu otrzymałem odpowiedź, a
    dodatkowo bez żadnej łachy dostałem katalogi różnych producentów. Czyli
    najwyraźniej Emka trafiła na wyjątkowo palancki sklep. Kto wie, może to
    nawet Ty go prowadzisz ;-)