  • Data: 2009-07-02 11:46:14
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > Zdefiniuj je, skoro jest Twoim zdaniem oczywiste. :-)

    Rozbawiłeś mnie ale skoro masz problemy z tak podstawowymi pojęciami to
    bardzo proszę:

    Za Słownikiem Języka Polskiego:

    Producent - wytwórca danego przedmiotu lub usługi

    Uprzedzając dalsze pytania:

    Usługa - wykonywanie pracy służącej bezpośrednio zaspokajaniu potrzeb

    Przedmiot, obiekt (łac. obiectum) - jedno z podstawowych pojęć
    ontologii, w języku potocznym określany jako "coś" lub "cokolwiek". Nie
    należy go mylić z przedmiotem poznania.

    Coś jeszcze zdefiniować? Czy słowa "wytwórca" też mam poszukać?

    ZWI