    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Thu, 02 Jul 2009 09:01:54 +0200

    spp pisze:

    > Żadne cwaniactwo, zdrowe i naturalne zachowania. :)

    To oznacza, że odmowa podania tych informacji przez sprzedawcę jest z
    jego strony zdrowym i naturalnym zachowaniem.
    Nie rozumiem dlaczego wymaga się do sprzedawców więcej niż od klientów?

    Albo ja daję komuś zarobić a on mnie traktuje tak, żebym chciała dać mu
    zarobić jeszcze raz albo nawzajem usiłujemy sie wycyckać i wtedy nie
    należy oczekiwać wysokiej jakości obsługi ani miłych uśmiechów na
    dowidzenia.

    Doprawdy, żeby mieć pretensje, że ktoś okazał się większym cwaniakiem...

    Jak widać znajomość pojęcia "imperatyw kategoryczny" powinna być
    wymagana, żeby ukończyć podstawówkę. Liczba postów na .prawo spadłaby o
    połowę.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813