  • Data: 2009-07-02 07:43:56
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał

    > i dobrze ze nie podali... typowe polaczkowe cwaniactwo....

    Że co przepraszam? Co jest cwaniaczkowatego w tym, że chciałabym znać nazwę
    producenta?

    > co innego gdybys powiedziała ze jednego producenta lubisz a drugiego
    > nie...

    Aha, i wtedy sprzedawca poda mi nazwę producenta? ;-)

    > zadaj sobie laskawie troche trudu, skoro chcesz zaoszczedzic kase i
    > poprzegladaj katalogi.

    A czy ja się kogoś pytałam, jak zaoszczędzić kasę?
    Nie - zadałam proste pytanie, czy sprzedawca ma obowiązek podać nazwę
    producenta czy nie ma takiego obowiązku.
    Zainteresował mnie ten temat przy okazji odwiedzin jednego z salonów
    łazienkowych, gdy na ścianie zobaczyłam płytki i z czystej ciekawości
    spytałam, kto jest ich producentem. Powodów mojego pytania mogło być wiele,
    ale to nie jest tematem dyskusji.

    E.