    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Wed, 1 Jul 2009 23:05:07 +0200

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Potrafię czytać: "(akurat ma, bo znając
    > producenta mogę sobie spróbować kupić bezpośrednio u niego i to znacznie
    > taniej :)"

    Jakbyś się dobrze wczytał, to zauważyłbyś, że jest to jedynie jej odpowiedź
    na zarzut sprzedawcy, że nazwa producenta nie powinna mieć żadnego
    znaczenia dla kupującego. Na końcu postu podała inny powód swojego pytania.

    > Ja bym podał, bo szkoda czasu na szarpanie się z cwaniakami.

    Ten co pyta, bo chce sprawdzić, czy producent jest godny zaufania też jest
    cwaniakiem?

    > Nie, nie tak samo, bo konkurencja pomiędzy sklepami jest czymś zdrowym i
    > normalnym.

    Skoro producent sprzedaje swój towar bezpośrednio do klienta w
    swoim_SKLEPIE_firmowym, to sytuacja jest identyczna!

    > Jeśli naprawdę nie widzisz różnicy to szkoda mi czasu na tłumaczenie Ci
    > tego.

    Nie, nie widzę, a Ty się faktycznie nie wysilaj, bo aż się boję, jakie
    głupoty jeszcze powypisujesz.

    > Dlaczego ma niby zmienić?

    Jeśli w każdym widzi cwaniaczka chcącego go orżnąć i nie wyrabia
    psychicznie żyjąc ze świadomością, że klient może kupić towar gdzie indziej
    i taniej (i ma do tego święte prawo), to po prostu nie nadaje się na
    handlowca i tyle.