eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania nazwy producentaRe: Odmowa podania nazwy producenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Wed, 1 Jul 2009 23:05:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <h2gj23$1qn$1@news.onet.pl>
    References: <h2f75n$bhd$1@news.onet.pl>
    <h2g0p1$h4s$1@news.dialog.net.pl><h2g20q$mhn$1@news.onet.pl>
    <h2g79m$lmr$1@news.dialog.net.pl><h2ga04$9od$1@news.onet.pl>
    <h2gfd0$j0n$12@atlantis.news.neostrada.pl><h2ggj1$rao$1@news.onet.pl>
    <h2ghbg$jd5$3@nemesis.news.neostrada.pl><h2ghev$tln$1@news.onet.pl>
    <h2gie1$jd5$6@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-65-126.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1246482307 1879 81.190.65.126 (1 Jul 2009 21:05:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Jul 2009 21:05:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h2gie1$jd5$6@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:596152
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Potrafię czytać: "(akurat ma, bo znając
    > producenta mogę sobie spróbować kupić bezpośrednio u niego i to znacznie
    > taniej :)"

    Jakbyś się dobrze wczytał, to zauważyłbyś, że jest to jedynie jej odpowiedź
    na zarzut sprzedawcy, że nazwa producenta nie powinna mieć żadnego
    znaczenia dla kupującego. Na końcu postu podała inny powód swojego pytania.

    >> Ale nawet - czy jeśli miałaby inne intencje, to sprzedawca w takiej
    >> sytuacji już musiałby jej podać nazwę producenta? I jak to się wtedy
    >> powinno odbywać? - Przepraszam pana, kto jest producentem tych kafli? -
    >> Ale pyta pani, bo chce je zamówić u producenta czy pyta po to, żeby mieć
    >> pewność, czy producent jest godny zaufania? Bo jeśli to pierwsze, to nie
    >> podam pani nazwy, ale jeśli to drugie, to producentem jest Opoczno.

    > Ja bym podał, bo szkoda czasu na szarpanie się z cwaniakami.

    Ten co pyta, bo chce sprawdzić, czy producent jest godny zaufania też jest
    cwaniakiem?

    >> Jest normalne.
    >> Tak samo normalne jak to, że pytam w kilku sklepach o cenę towaru i
    >> kupuję go tam, gdzie jest najtaniej.

    > Nie, nie tak samo, bo konkurencja pomiędzy sklepami jest czymś zdrowym i
    > normalnym.

    Skoro producent sprzedaje swój towar bezpośrednio do klienta w
    swoim_SKLEPIE_firmowym, to sytuacja jest identyczna!

    > Jeśli naprawdę nie widzisz różnicy to szkoda mi czasu na tłumaczenie Ci
    > tego.

    Nie, nie widzę, a Ty się faktycznie nie wysilaj, bo aż się boję, jakie
    głupoty jeszcze powypisujesz.

    >> Ma. Sprzedawcy nie powinny obchodzić intencje klienta. A jeśli ma z tym
    >> problem, to najlepiej niech zmieni profesję.

    > Dlaczego ma niby zmienić?

    Jeśli w każdym widzi cwaniaczka chcącego go orżnąć i nie wyrabia
    psychicznie żyjąc ze świadomością, że klient może kupić towar gdzie indziej
    i taniej (i ma do tego święte prawo), to po prostu nie nadaje się na
    handlowca i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1