    Date: Mon, 21 Mar 2011 01:52:28 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odkupienie uzywanego oprogramowania ?
    <ilskuc$mem$1@inews.gazeta.pl> <4d83d037$1@news.home.net.pl>
    <4d84a915$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d84ad32$0$26770$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>
    <4d851e08$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d855687$0$26678$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>
    <4d85c111$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d861518$0$26775$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>
    <4d862f60$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d864a5c$0$26691$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>
    <4d8651ac$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d8699d9$0$26619$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>

    (21.03.2011 01:20), Skrypëk wrote:

    > W tym w którym się awanturujesz, że pozbawiam cię prawa do używania
    > suwmiarki.

    Gdzie ja cokolwiek o suwmiarkach pisałem i o tym że pozbawiasz mnie
    prawa do używania ich?

    > I dlatego wolno mu z nią robić co mu się podoba.

    W tym także rozlutować, zlutować w innym porządku, przelutować część
    elementów z jednej płyty na drugą ....

    > Tak. Ale to nie oznacza, że z licencjonowanymi dziełami wolno mu robić
    > coś innego niż to na co zostały licencjonowane.

    Mam duże wątpliwości czy T.P. jest stroną licencji BIOSu na swojej
    płycie głównej.

    > Nieraz policja triumfowała po nalotach na handlarzy podrabianymi
    > ciuchami ze stadionu.
    > Twój argument jest zatem inwalidą.

    Nieraz policja triumfowała po nalotach na handlarzy amfetaminą lub
    (drzewiej) na bimbrowników. Niczego to wszakże w naszej dyskusji nie
    dowodzi, tak jak w przypadków nalotów na handlarzy podróbkami. Wszystkie
    te przypadki nie mają nic wspólnego z prawami autorskimi.

    p. m.